среда, 12 декабря 2012 г.
Модуль 5
Під час роботи над 9 модулем обговорювали приклади учнівських робіт, ділилися думками щодо способів їх оцінювання. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - коли діти навчаються за проектною методикою, вчителі забезпечують їх інструкціями про те, як можна використовувати різні стратегії, які потрібні для успішного виконання завдань, а не такі, що полегшують процес розв’язування завдання ;учні мають бути активним у власному навчанні;учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий