суббота, 15 декабря 2012 г.

Модуль 11

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
втілення елементів проектного навчання;
розпочинати  демонстрацію документом або презентацією, яка допоможе мені представити головну ідею  розробки навчальної теми;
організація публічної демонстрації результатів учнівських проектів ( застосовуючи різні форми презентації проектів ).
В процесі роботи над модулем я навчилася розміщувати матеріали в Портфоліо, поділилася з іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення теми. Переглянувши готові продукти своїх колег, я побачила свої недоліки і намітила шляхи їх усунення. Сподіваюся, що в своїй практичній педагогічній діяльності я зможу використовувати метод проектів для підвищення мотивації учнів, розвитку їх інтересу .

Комментариев нет:

Отправить комментарий