Матеріал
цього модуля дозволив мені упорядкувати знання про особливості мислення
учнів і ті методи навчання, які доцільно застосовувати для
зебезпечення ефективності засвоєння нового матеріалу. Зокрема учитель
може диференціювати у таких напрямках: зміст, процес, результат,
навчальне середовище. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає
відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та
незалежними в навчанні.
Ми попрацювали в парах, розповіли один одному про свій
приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Всі пропозиції
запропоновані колегами, допоможуть мені удосконалити учнівський приклад та мою
стратегію оцінювання.
Наближаємось до кінця!
Комментариев нет:
Отправить комментарий